
MKB cases
Werk met smaak, structuur en succes
.jpg)
Van hap-snap naar een merk met impact
Sinds oktober 2023 geef ik als allround marketeer richting aan de marketing van De Woonindustrie, waar voorheen structuur en strategie ontbraken. We hebben gewerkt aan een duidelijke positionering, herkenbare communicatie en een strategie gericht op groei in aanbod en bezoekers. Inmiddels staat er een sterk marketingfundament dat zichtbaar resultaat oplevert en bijdraagt aan de ambities van De Woonindustrie.

Een nieuwe propositie voor financieel adviseur Keijer & Rademakers
Keijer en Rademakers Advies, een vooraanstaand bureau voor financiële planning en uitvoering, zocht naar nieuwe inkomstenstromen en het behoud van klanten. Marynade kreeg de opdracht om een nieuwe financiële propositie te ontwikkelen, resulterend in een strategische aanpak voor groei en klantbehoud.

In 1 seizoen meer dan 100+ nieuwe vrijwilligers voor PVCV
PVCV, een voetbalvereniging in Vleuten, zocht een nieuwe generatie vrijwilligers voor haar activiteiten en ambities. Marynade hielp als lid van de vrijwilligerscommissie meer dan 100 nieuwe vrijwilligers werven voor hun Flexpool-app in slechts één seizoen.

Meer leads voor Today
Today een branding bureau in Utrecht maakt Brands Bright, ofwel toekomstgericht​. Na een nieuwe positionering en website hielp Marynade Today met de strategie en een creatief concept voor een leadgeneratie campagne.