top of page

Marketing Smaakmaker voor het MKB
Ik ben Marije Reniers
Ik voel me thuis in het MKB. Waarom? Omdat ik net zo werk en denk: snel schakelen, pragmatisch en met een echte can do-mentaliteit. Geen dikke rapporten, maar dóen en resultaat zien.
​
Mijn creativiteit haal ik uit mode, kleur en koken. Het lijkt misschien een gekke mix, maar juist dát maakt Marynade. Of ik nu een gerecht op smaak breng, kleding combineer of een merk sterker neerzet: het draait altijd om balans, smaak en groei.
​
Ondernemen zit in mijn bloed. Van initiatieven in de assurantiebranche tot kleurrijke taarten en voetbalposters: het draait altijd om mensen en bedrijven verder helpen, zichtbaar maken en laten groeien.
Met Marynade doe ik precies dat. Geen snelle saus over marketing, maar een doordachte mix van ideeën, creativiteit en lef. Ik noem dat ‘marineren’: steeds opnieuw kijken hoe iets beter, eigentijdser en effectiever kan.
​
En nu jij
​Ben je enthousiast geworden? Neem dan vooral contact met me op.
Nog even aftasten? Laten we linken op LinkedIn.
bottom of page



