top of page
Logo Marynade, de marketingkeuken voor het MKB
MarloesNiemeijerFotografie-18_websize_edited_edited_edited_edited.png

Marketing Smaakmaker voor het MKB 

Ik ben Marije Reniers
 

Ik voel me thuis in het MKB. Waarom? Omdat ik net zo werk en denk: snel schakelen, pragmatisch en met een echte can do-mentaliteit. Geen dikke rapporten, maar dóen en resultaat zien.

​

Mijn creativiteit haal ik uit mode, kleur en koken. Het lijkt misschien een gekke mix, maar juist dát maakt Marynade. Of ik nu een gerecht op smaak breng, kleding combineer of een merk sterker neerzet: het draait altijd om balans, smaak en groei.

​

Ondernemen zit in mijn bloed. Van initiatieven in de assurantiebranche tot kleurrijke taarten en voetbalposters: het draait altijd om mensen en bedrijven verder helpen, zichtbaar maken en laten groeien.

 

Met Marynade doe ik precies dat. Geen snelle saus over marketing, maar een doordachte mix van ideeën, creativiteit en lef. Ik noem dat ‘marineren’: steeds opnieuw kijken hoe iets beter, eigentijdser en effectiever kan.

​
En nu jij
​Ben je enthousiast geworden? Neem dan vooral contact met me op.
Nog even aftasten? Laten we linken op LinkedIn. 

Link met Marije Reniers van Marynade op LinkedIn

Marynade voor het MKB

MarloesNiemeijerFotografie-46_websize_edited.jpg

Verander jouw hap-snap marketing in een groeimotor!

Logo Marynade, de marketingkeuken voor het MKB

Loopt je marketing stroef, doe je het er ’even bij’ of moet je nog helemaal beginnen?
Ik mix strategie, creatie en praktische uitvoering tot een recept dat wél werkt.

Zo wordt marketing niet langer een kostenpost, maar een motor voor groei.

​

Voeg Marynade toe aan je marketing en proef het resultaat.

© 2025 | Marynade

bottom of page